Help Center

FAQ

Bestelling en levering

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Ik mis een aantal producten bij mijn bestelling, hoe kan dit?

Hoeveel zijn de verzendkosten?

Waarom versturen jullie vanuit verschillende warenhuizen over de hele wereld?

Is mijn bestelling gelukt, want ik heb geen bevestiging gehad?

Kan ik de bestelling die ik al geplaatst heb nog wijzigen?

Wat kan ik doen als ik een artikel per ongeluk meerdere keren heb besteld?

Hoe bestel ik iets bij Diamond Painting Wereld?

Wanneer krijg ik een gratis artikel?

Track en Trace

Waar vind ik mijn Track en Trace code?

De Track en Trace code geeft geen informatie aan, hoe kan dit?

Ruilen en retourneren

Ik ben niet tevreden over mijn bestelling, kan ik deze terugsturen?

Hoe retourneer ik mijn artikelen?

Moet ik betalen bij retourneren?

Wat is het retouradres?

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?